Dominar des de la quotidianitat (Dominar desde la cotidianeidad)

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No sóc amo de fetitxes, no ho sóc de multituds ni condicions. El meu procedir a la dominació sobrevola tot allò de quotidià que hi ha a la meva(nostres) vida(s). Una masmorra o un vestit de làtex no m’estimulen, és més, corro el risc que tot això (que per a mi és visual) provoqui una desconnexió amb tot allò que estic fent al moment. Ser amo en la quotidianitat no vol dir ser menys amo. Un futbolista pot ser igual de competent ple de tatuatges, anells i estilismes que sense ells. Per a mi, al BDSM passa una cosa semblant. Masmorres, vestits, segons que artefactes o conductes, són com aquests tatuatges, anells o estilismes: no m’aporten. Tot i que he d’aclarir que parlo de la meva manera de procedir, del meu mecanisme intern. No parlo del BDSM. Respecto i admiro aquells que són capaços de trobar en tot això, una mena de combustible que els fascina i els anima. No és el meu cas.

En mi novela “Perversos relatos” (a la venta en AMAZON) no hay mazmorras, no hay fetiches, no hay parafernalia BDSM, ahora me doy cuenta de que todo cuanto sucede en esos relatos es cotidiano, nace de mi forma de entender el BDSM.

Què vol dir ser un amo des de la quotidianitat? La meva dominació es basa en quelcom intel·lectual on tot el que és accessori, sobra. Si em trobo amb una submisa a la qual li agraden els fetitxes, les masmorres o certa parafernàlia, m’adapto sempre que cregui que ella val la pena. Perquè el BDSM també és això: sacrifici. I els amos també hem de sacrificar-nos. El secret consisteix a trobar aquest punt intermedi a on el sacrifici no sigui tal que ens faci trair: a nosaltres mateixos, a la nostra essència. Hi ha milions de dominants i milions de dominats: seguiu buscant, no ús traïu a vosaltres mateixos. Ni al BDSM, ni al sexe, ni a l’amor, ni a la vida.

Tot i que repeteixo que aquesta és la meva manera de procedir i que no té res a veure amb allo que significa BDSM perquè, com tot procés on hi ha intel·lectualitat, cada persona ho viu d’una manera diferent. També perquè, com he defensat sempre, el BDSM no és una cosa única que només es pugui executar d’una única manera.


No soy amo de fetiches, no lo soy de catervas ni condiciones. Mi proceder en la dominación sobrevuela todo cuanto de cotidiano hay en mi (nuestras) vida(s). Una mazmorra o un traje de látex no me estimulan, es más, corro el riesgo de que todo eso (que para mí es visual) provoque una desconexión con cuanto estoy haciendo en ese instante. Ser amo en lo cotidiano no significa ser menos amo. Un futbolista puede ser igual de competente lleno de tatuajes, anillos y estilismos que sin ellos. Para mi en el BDSM sucede algo parecido. Mazmorras, trajes, según que artilugios o procederes, son como esos tatuajes, anillos o estilismos: no me aportan. Aunque debo aclarar que hablo de mi forma de proceder, de mi mecanismo interno. No hablo del BDSM. Respeto y admiro a aquellos que son capaces de encontrar en todo eso, una especie de combustible que les fascina y los anima. No es mi caso.

A la meva novel·la “Perversos relatos” no hi ha masmorres, no hi ha fetitxes, no hi ha parafernàlia BDSM, ara m’adono que tot allò que succeeix als relats és quotidià, neix de la meva manera d’entendre el BDSM.

¿Qué significa ser un amo desde lo cotidiano? Mi dominación se basa en algo intelectual donde todo cuanto es accesorio, sobra. Si me encuentro con una sumisa a la que le gustan los fetiches, las mazmorras o cierta parafernalia, me adapto siempre y cuando crea que ella vale la pena. Porque el BDSM también es eso: sacrificio. Y los amos también debemos sacrificarnos. El secreto consiste en encontrar ese punto intermedio donde el sacrificio no sea tal que nos haga traicionarnos a nosotros mismos, a nuestra esencia. Hay millones de dominantes y millones de dominados: seguid buscando, no os traicionéis a vosotros mismos. Ni en el BDSM, ni en el sexo, ni en el amor, ni en la vida.

Aunque repito de nuevo que esta es mi forma de proceder y que nada tiene nada que ver con lo que significa BDSM porque, como todo proceso donde hay intelectualidad, cada persona lo vive de una forma diferente. También porque, como he defendido siempre, el BDSM no es algo único que solo pueda ejecutarse de una única manera.

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