Allò que veiem, la qual cosa imaginem (Lo que vemos, lo que imaginamos)

ilsa_wicked_warden_poster_03Algunes persones que s’apropen per primera vegada al BDSM s’espanten de tot allò que aparenta ser aquesta pràctica (vist des de fora). No parlo del fet de ser dominat o dominar, sinó que senten contrarietat davant tots aquests vídeos, fotos i relats on els amos tenen fosques masmorres, van vestits de làtex i utilitzen desenes d’estranys aparells.

Però resulta que tot és més senzill, també es pot viure el BDSM des de la quotidianitat No és necessari fer una llista amb totes les pràctiques del BDSM i intentar fer-les totes. El BDSM, com la vida, no és un concurs, només és una part del camí i cal viure-ho de forma relaxada i adaptada a allò que som o desitgem.

Per ventura és millor submisa aquella qui ho suporta tot, aquella que accepta tot? Per ventura és millor amo aquell que tingui una millor masmorra, més submises o sigui més dur?

Doncs no.

Heu de construir un BDSM a la vostra mesura sobre la base dels vostres desitjos, no sobre la base dels desitjos dels altres.


(Traducción al castellano) Algunas personas que se acercan por primera vez al BDSM se asustan de cuanto aparenta ser esta práctica (visto desde fuera). No hablo del hecho en sí de ser dominado o dominar, sino que se sienten contrariados por todos esos videos, fotos y relatos donde los amos tienen oscuras mazmorras, van vestidos de látex y utilizan decenas de extraños aparatos.

Pero resulta que todo es mucho más sencillo, también se puede vivir el BDSM desde la cotidianeidad. No es necesario hacer una lista con todas las prácticas del BDSM e intentar hacerlas todas. El BDSM, como la vida, no es un concurso, tan solo es una parte del camino y hay que vivirlo de forma relajada y adaptada a aquello que somos o deseamos.

¿Acaso es mejor sumisa aquella que soporta todo, aquella que acepta todo? ¿Acaso es mejor amo el que tenga una mejor mazmorra, más sumisas o sea más duro?

Pues va a ser que no.

Debéis construir un BDSM a vuestra medida en base a vuestros deseos, no en base a los deseos de los demás.

Anuncis

2 thoughts on “Allò que veiem, la qual cosa imaginem (Lo que vemos, lo que imaginamos)

  1. Maria 22 Octubre 2016 / 9:46

    Sencillo y a la vez tan difícil… La.sencillez y la cotidianeidad es lo mejor… Pero me reitero tam difícil
    Se que se aprueban estos mensajes antes de publicarlos no querría para nada molestar con mis comentarios siempre puedo seguir leyendo sin más. Solo hagamenlo saber y yo guardaré silencio
    Un saludo

    M'agrada

    • amobarcelona2 22 Octubre 2016 / 10:12

      Para nada, no molestas… tu expresate libremente, esa es la virtud de Internet, están moderados los comentarios para prevenir la locura ajena y la publicidad no deseada (que, en ocasiones, vienen de la mano).

      Si deseas seguir charlando sin que sea público puedes escribirme a amobarcelona@outlook.es

      M'agrada

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s