Un tipus solitari (Un tipo solitario)

MPW-26621

Sóc un tipus solitari, no tinc dona ni fills, amb prou feines treballo unes hores al dia a una bonica oficina i la resta ho passo a casa creant ficció pròpia o consumint ficció aliena. Per descomptat, el fet de viure sol té com a conseqüència que hagi d’encarregar-me de tot a casa però pel simple motiu que no hi ha ningú mes. He intentat que els geranis netegin, comprin i cuinin… però es neguen rotundament. Suposo que és a causa que són geranis de plàstic (sóc letal per a qualsevol cosa viva que es quedi a casa). Així doncs, malgrat viure sol, mai m’avorreixo. Cal no confondre ser un tipus solitari amb ser un anacoreta amb gran barba a la vora d’una cova. Sóc una persona completament normal amb amics, família, companys de treball i submises. Per descomptat que em relaciono amb la societat, des que vaig a comprar al forn de pa fins que veig a la meva veïna a l’altra banda del pati i la saludo amb la mà. Que t’agradi la solitud o siguis un solitari no és dolent. Només succeeix que no suporto a la gent massa temps: m’avorreixen. No és perquè em cregui millor que ells, és només que la gent de la ficció resulta més interessant que la gent real. No estudio japonès ni tinc gossets (ni macos ni tampoc lletjos), No estic esgotat i la meva vida podria resumir-se en: faig allò que realment vull fer. Podeu pensar que pago el preu de la solitud, però no acostumo a estar sol i quan l’estic, és allò millor del món. Proveu-ho vosaltres.


(Traducción al castellano) Soy un tipo solitario, no tengo mujer ni hijos, apenas trabajo unas hora al día en una bonita oficina y el resto lo paso en casa creando ficción propia o consumiendo ficción ajena. Por supuesto, el vivir solo tiene como consecuencia que deba encargarme de todo en casa pero por el simple motivo que no hay nadie mas. He intentado que los geranios limpien, compren y cocinen… pero se niegan. Supongo que es debido a que son geranios de plástico (soy letal para cualquier cosa viva que se quede en casa). Así pues, a pesar de vivir solo, nunca me aburro. Pero no hay que confundir ser un tipo solitario con ser un anacoreta con una gran barba asomado al borde de una cueva. Soy una persona completamente normal con amigos, familia, compañeros de trabajo y sumisas. Por supuesto que me relaciono con la sociedad, desde que voy a comprar el pan hasta que veo a mi vecina al otro lado del patio y la saludo con la mano. Que te guste la soledad o seas un solitario no es nada malo. Simplemente sucede que no soporto a la gente demasiado tiempo: me aburren. No es porque me crea mejor que ellos, es simplemente porque la gente de la ficción es mas interesante que la gente real.  No estudio japonés ni tengo perritos (ni guapos ni tampoco feos), No estoy agotado y mi vida podría resumirse en: hago lo que realmente quiero hacer. Podéis pensar que pago el precio de la soledad, pero no acostumbro a estar solo y cuando lo estoy, es lo mejor del mundo. Probadlo vosotros.

Deixa un comentari

