No entenc res (No entiendo nada)

índiceNo tinc molt clar com funciona el cervell de les persones, fins i tot després de tants anys d’estudiar-ho i extreure errònies conclusions… no ho tinc clar. Haig de confessar que tampoc entenc com funciona el meu cervell així que vull imaginar que és un mal comú: o tots estem igual de mal o jo no comprenc gens. En el meu cas podrien complir-se ambdues condicions doncs si estic malament del cap, és lògic que no entengui res.

L’única cosa que sé és que la meva professora de literatura em castigaria per titular un text amb una doble negació. La qual cosa és una tragèdia perquè m’agradaria ser jo qui la castigués a ella.


(Traducción al castellano) No tengo muy claro cómo funciona el cerebro de las personas, ni aún hoy después de tantos estudiarlo y extraer erróneas conclusiones. He de confesar que tampoco comprendo cómo funciona el mío así que quiero imaginar que es un mal común: o todos estamos igual de mal o yo no comprendo nada. En mi caso podrían cumplirse ambas condiciones pues si estoy mal de la cabeza es lógico que no entienda nada. 

Lo único que sé es que mi profesora de literatura me castigaría por titular algo con una doble negación. Lo cual es una tragedia porque me gustaría ser yo quien la castigase a ella.

Deixa un comentari

