Desequilibris (Desequilibrios)

NombreSempre m’ha fet gràcia (per no dir una altra cosa) la gent que, quan s’apropa al BDSM, pregunta als altres: “tu no seràs un d’aquests boixos que em segrestarà i em tindrà lligada, no?” Aquest despropòsit de pregunta té altres variants com “que em violaràs i em faràs molt de mal, no?” o pregunten qualsevol altra cosa sempre començant amb “Tu no seràs un d’aquests que…?”. L’estupidesa de la pregunta radica en les possibles respostes. M’agradaria conèixer al desequilibrat que contesti “És clar que sí! Sí que ho sóc!” Si vols fer quelcom que no es pot fer, no ho anuncies. No crec que cap assassí en sèrie a qui li preguntessin “no em faràs mal a casa teva, no?” contestaria “és clar que si, tinc una nevera a on guardo congelats els cossos de les nou jovenetes que han arribat abans de tu”. La gent no s’adona de l’estupidesa de la pregunta. I a pesar d’això, tots continuen repetint-la sense adonar-se a més de la falta de respecte que representa donar a entendre que la persona amb la qual estar parlant és un desequilibrat o un delinqüent.


(Traducción al castellano) Siempre me ha hecho gracia (para no decir otra cosa) aquella gente que, cuando se acerca al BDSM, pregunta a los otros: “¿Tú no serás uno de esos locos que me secuestrará y me tendrá atada, no?” Este despropósito de pregunta tiene otras variantes como “…que me violarás y me harás daño?” o preguntan cualquier otra cosa siempre empezando con “Tú no serás uno de esos que…?”. La estupidez de la pregunta radica en las posibles respuestas. Me gustaría conocer al desequilibrado que conteste “¡Por supuesto! ¡Claro que lo soy!” Si quieres algo que no puedes hacer, no lo anuncias. No creo que ningún asesino en serie a quien si le preguntasen “¿No me harás daño en tu casa, no?” contestaría “Claro que si, tengo una nevera donde guardo congelados los cuerpos de las nueve jovencitas que han llegado antes que tú”. La gente no se da cuenta de la estupidez de la pregunta. Y a pesar de ello, todos continúan repitiéndola sin darse cuenta además de la falta de respeto que representa dar a entender que la persona con la cual estas hablando pueda ser un desequilibrado o un delincuente.

Deixa un comentari

