Rondinaire (Gruñón)

pitufo_gruc3b1onL’altre dia em trobava a un lloc en el qual no em venia de gust estar, envoltat de (algunes) persones que no em venia de gust veure i celebrant un aniversari que no em venia de gust celebrar. Era l’aniversari d’una persona que conec des de fa molts anys i tots em van dir que havia de ser a pesar que jo era conscient que no havia de fer. La nit va ser divertida per tots (gairebé 100 persones) menys per a mi. Al final em vaig escapolir evitant tot i tots. Senzillament ja no era el meu lloc ni era la meva gent. Això em va fer entendre quelcom: ja no tinc edat per estar a on no em vingui de gust estar i si a algú no li agrada o se sent ofès, és el seu problema, no el meu. No tinc edat per perdre el temps amb gent amb la qual no em ve de gust estar fent coses que no em vénen de gust fer. Suposo que aviat em convertiré en un d’aquests iaios tocacollons que nomes fan i diuen allò que els hi ve de gust. Tant de bo.


(Traducción al castellano) El otro día me encontraba en un lugar en el que no me apetecía estar, rodeado de (alguna) gente que no me apetecía ver y celebrando un cumpleaños que no me apetecía celebrar. Era el cumpleaños de una persona que conozco desde hace muchos años y todos me dijeron que debía estar a pesar de que yo era consciente que no debía. La noche fue divertida para todos (casi 100 personas) menos para mí. Al final me escabullí evitando a todo y a todos. Simplemente ya no era mi lugar ni era mi gente. Eso me hizo entender algo: ya no tengo edad para estar donde no me apetezca estar y si a alguien no le gusta o se siente ofendido, es su problema, no el mío. No tengo edad para perder el tiempo con gente con la que no me apetece estar ni haciendo cosas que no me apetecen hacer. Supongo que me convertiré en breve en uno de esos viejos cascarrabias que solo hacen y dicen lo que les apetece. Ojalá.

Deixa un comentari

