Respecte (Respeto)

índiceRespecto a tots aquells que diuen que el BDSM és la seva vida, respecto a qui viu relacions 24×7 i fins i tot respecto a qui es tatua un motiu tribal a la cara. De fet respecto qualsevol que no pensi com jo ni faci el que jo faig. M’agrada respectar, especialment a aquells que no són com jo. Però resulta que per a mi, la vida és menjar, respirar i dormir. No encerto a comprendre com assumir un rol significa una forma de vida. Sempre he viscut el meu rol com quelcom temporal, comença i acaba amb una persona o una sessió, comença i acaba a un dormitori o amb una frase. I acaba, i torna a començar, i torna a acabar… i de nou torna a començar. Això significa que no sóc amo el 100% del meu temps, ni tan sol el 50%, crec que no sóc amo ni el 5% del temps que visc. I malgrat això, segueixo respectant qui no és com jo. I espero rebre el mateix respecte per part d’aquells que no pensen ni viuen ni són com jo.


(Traducción al castellano) Respeto a todos los que dicen que el BDSM es su vida, respeto a los que viven relaciones 24×7 e incluso respeto a los que se tatúan un motivo tribal en el rostro. De hecho respeto cualquiera que no piense como yo ni haga lo que yo. Me gusta respetar, especialmente a aquellos que no son como yo. Pero resulta que para mí la vida es comer, respirar y dormir. No acierto a entender como asumir un rol es vivir. Siempre he vivido mi rol como algo temporal, empieza y acaba con una persona o una sesión, empieza y acaba en un dormitorio o una frase. Y acaba, y vuelve a comenzar, y vuelve a acabar… y de nuevo vuelta a comenzar. Y eso significa que no soy amo el 100% de mi tiempo, ni tan solo el 50%, creo que no soy amo ni el 5% del tiempo que vivo. Y a pesar de eso, sigo respetando a los que no son como yo. Y espero recibir el mismo respeto por parte de aquellos que no piensan ni viven ni son como yo.

Anuncis

Deixa un comentari

