Escriure o explicar (Escribir o explicar)

NombreCom més escric sobre quelcom, menys ganes tinc després de tornar al tema. En algunes ocasions escric la meva opinió (personal i segurament equivocada) sobre alguna cosa en aquest blog i després algú m’envia un correu per qüestionar-me o preguntar-me sobre allò que he escrit. No els culpo, jo també sóc curiós respecte a les idees alienes. Però quan escrius alguna cosa i poses un punt al final d’un llarg paràgraf, entens que has dit tot allò que volies dir. Aquest és el meu cas. Punt final.

De vegades, a més de tenir una opinió segurament equivocada també tinc un caràcter de merda.


(Traducción al castellano) Cuanto más escribo sobre algo menos ganas tengo después de volver a ello. En algunas ocasiones escribo mi opinión (personal y seguramente equivocada) sobre algo en este blog y entonces alguien me escribe un correo para cuestionarme o preguntarme sobre lo que he escrito. No les culpo, yo también soy curioso respecto a las ideas ajenas. Pero cuando escribes algo y pones un punto al final de un largo párrafo, entiendes que has dicho todo cuanto querías decir. Ese es mi caso. Punto y final.

A veces, además de tener una opinión seguramente equivocada también tengo un carácter de mierda.

Anuncis

Deixa un comentari

