Els límits (Los límites)

13-rue-01Hi ha una història que sempre explico referent a fins a on podem arribar al món del BDSM, és una història real que em va succeir a Amsterdam. Intentaré simplificar-la perquè la cosa important no és tot allò que va succeir sinó l’aprenentatge que vaig aconseguir.

A unes vacances, per error, vaig acabar a un local BDSM a Amsterdam, era un local de cinc plantes i a cada planta el nivell de BDSM era més intens. A la primera planta vàrem prendre unes cerveses mentre veiem a dominants passejant dominats com si fossin gossos o a gent practicant un BDSM més visual que una altra cosa. Em vaig decidir per pujar al pis superior i allà les practiques eren més dures. Igual que al tercer pis. Vaig arribar al cinquè pis i vaig marxar immediatament. Al tornar al primer pis, el cambrer darrere la barra em va veure la cara blanca i em va preguntar si és que no m’havia agradat allò que havia vist hagues arribat al pis que hagues arribat. Vaig demanar una cervesa i vaig assentir.

Llavors el cambrer em va dir que allò estava organitzat d’aquella manera per ensenyar a la gent al fet que quan arribessin al seu limit (a aquell pis a on no suportaven estar) immediatament tornessis al pis de sota però alhora per demostrar que per saber a on pots estar has de saber a on no pots estar.


(Traducción al castellano) Hay una historia que siempre explico sobre hasta donde podemos llegar dentro del mundo del BDSM, es una historia real que me sucedió en Amsterdam. Intentaré simplificarla porque lo importante no es lo que sucedió sino la moraleja.

En unas vacaciones, por error, terminé en un local BDSM en Amsterdam, era un local de cinco plantas y en cada planta el nivel de BDSM era más intenso que en la anterior. En la primera planta tomamos unas cervezas mientras vemos en dominantes paseando a dominados como si fuesen perros o a gente practicando un BDSM más visual que otra cosa. Decidí subir al piso superior y allí las prácticas eran más duras. Igual que en el tercer piso. Llegué al quinto piso y me fui inmediatamente. Al volver al primer piso, el camarero tras la barra vio mi cara blanquecina y me preguntó si es que no me había gustado lo que había visto (hubiese llegado al piso que hubiese llegado). Pedí una cerveza y asentí.

Entonces el camarero me dijo que aquello estaba organizado de aquella manera para enseñar a la gente que sucede cuando llegas a tu límite (el piso en donde no soportaban estar) porque inmediatamente volvían al piso inferior. Pero también para demostrar que para saber donde puedes estar debes saber antes donde no puedes estar.

One thought on “Els límits (Los límites)

Deixa un comentari

