Propòsits

vintage-blindfold-typrewritersQuan vaig començar aquest bloc vaig fer propòsit d’escriure dia rere dia (sense faltar ni un), fos allò que fos la cosa que escrigués. Aquesta promesa d’escriure dia rere dia naixia com a exercici d’una disciplina que mai he tingut en altres ordres de la meva vida. No ho he aconseguit tot i que aquestes eines virtuals et permeten programar els escrits perquè es publiquin a una hora i a un dia. No importa el fet pel qual no he pogut escriure cada dia, la cosa important és que no he pogut fer allò que volia. A certes parts de la vida, com a qualsevol part de la vida mateixa (com un tot), ens proposem fer tantes coses que el temps (que no és objectiu) ens acaba impedint fer alguna. Possiblement alguns de vosaltres heu entrat a aquest bloc encuriosits i haureu dit “he de provar això del BDSM” però no ho heu fet perquè no teniu temps o no teniu ganes o no teniu valor (o totes tres coses alhora). D’acord, no passa res. Teniu la resta de la vostra vida per intentar-ho de la mateixa manera que jo avui puc tornar a fer-me el sòlid propòsit de no passar un dia sense escriure a aquest bloc. Jo ho intentaré… i vosaltres? Excuses en tenim per escollir. I moltes.

Anuncis

Deixa un comentari

