Fantasies d’en O: capítol final (resum)

CapturaQuin és el resum de totes les fantasies d’en O descrites als darrers dies? Algunes persones (totes dones) m’han escrit explicant-me que són fantasies d’allò més comunes, el 80% o 90% de les fantasies eren comunes. Per començar no vull pensar que una fantasia sigui pròpia de dones i homes, els gèneres s’entremesclen en les fantasies. Quin és el meu resum de les fantasies d’en O? No tinc una opinió concreta més enllà d’agrair que la O confiés en mi per explicar-me totes les seves fantasies. Però no se si haig de comentar alguna cosa doncs el conjunt de totes les fantasies, com el tall de cabells o la declaració de la renda, és quelcom massa personal. M’agraden les fantasies d’O perquè m’agrada que la gent fantasiï. Espero que algun dia les compleixi, gairebé totes però també espero que a la O sempre li resti alguna fantasia per complir. Quan un cotxe es queda sense gasolina deixa de funcionar…

Deixa un comentari

