A on fem la sessió?

Captura

Una de les primeres coses que es pregunta la gent que arriba al BDSM és a on tenir la primera sessió. La meva recomanació sempre és la mateixa: a on us sentiu més còmodes A casa vostre, a casa de l’altra persona, a un hotel… Penseu quin escenari us fa sentir més còmodes i demaneu la primera sessió allà. Però com a tot al BDSM, penseu abans. Personalment no m’agraden les masmorres, tampoc les cases d’altre, no m’agrada casa meva ni tampoc un hotel. A on m’agrada fer la sessió? A on l’altra persona es trobi més còmode, sigui a on sigui.

Anuncis

Deixa un comentari

