Sapiosexual

87275-SapiosexualPer casualitat ahir vaig llegir la paraula “sapiosexual” sense tenir gaire coneixement d’allò que significa realment. Com tot home encuriosit per tot allo que tingui el terme “sexual” dintre, vaig investigar una mica i resulta que el terme sapiosexual s’utilitza per definir a aquelles persones que se sent atretes per la intel·ligència de l’altre en cerca d’experiències més enllà del físic. És a dir, atracció sexual per la intel·ligència de l’altre. És interessant, molt. En primer lloc perquè crec que jo sóc sapiosexual, és a dir, allò que trobo més eròtic a una dona és la intel·ligència però també ho trobo interessant perque ara m’adono que totes les persones a les quals he atret durant la meva vida eren sapiosexuals. El meu físic no és el de Brad Pitt, ho reconec, però sempre he tingut molta sort amb les dones i no entenia massa el motiu. Sempre he agradat a dones (impresionants) i pensava que era pel morbo, la mirada o la conversa. Potser si, però ara que conec aquest terme crec que puc emmarcar millor allò que hi ha passat amb les dones a la meva vida. Sempre m’han lligat (no literalment) més que he lligat jo i sempre han estat dones que jo pensava que estaven per sobre de les meves possibilitats . No em menysvaloro, sóc realista. I a més de realista ara tinc constància que sóc sapiosexual i atrec dones sapiosexuals. I jo pensava que era nomes sort…

Més informació al voltant del fet de la sapiosexualitat

Sapiosexual, la excitación erótica del cerebro (La Vanguardia)

¿Qué es un sapiosexual? (Muy Interesante)

Descubre si eres sapiosexual (ABC)

Sapiosexual: sentir atracción por la inteligencia (psicologiaymente.com)

El sapiosexual o seductor intelectual (El Periodico)

‘Demisexual’, ‘sapiosexual’… Cómo Internet ha liberado la sexualidad (El Pais)

¿Eres sapiosexual? Sentir atracción por la inteligencia (lamenteesmaravillosa.com)

Anuncis

Deixa un comentari

