Autèntica perversió

Captura

Fa poc va contactar amb mi via Facebook una persona amb una curiosa proposta. Buscava a una persona “perversa” perquè seduís i abandonés a una altra dona. La primera cosa que vaig sentir va ser curiositat pel fet que aquesta persona associés un perfil d’amo a una persona perversa (primer signe d’escassa intel·ligència). Li vaig seguir el corrent a veure fins a on era capaç d’arribar: em va donar l’adreça de correu d’aquesta persona a la qual volia fer mal, em va enviar la seva foto, també em va donar dades que m’ajudarien a apropar-me a aquesta persona. Li vaig preguntar pel motiu i em va confessar que ho feia per venjança. Quan li vaig dir que amb tan poca informació era difícil fer això… em va esborrar immediatament de Facebook.

Curiós exercici d’experiment sobre la maldat que ha acabat abans d’hora. Per descomptat que mai hagués seduït i abandonat a l’altra dona, ni sóc tan capaç ni tampoc tan mala persona.

Però he après alguna cosa, per descomptat que hi ha gent perversa al món. Per sort, la meva perversió només és un rol.

Anuncis

Deixa un comentari

