Preguntes (i)lògiques

imagesPel fet d’estar a les xarxes socials (o tenir un blog), moltes persones em fan preguntes des del (aparent) desconeixement d’allò que és un amo o significa el BDSM. Ho entenc i sempre intento contestar malgrat el (lògic) ridícul d’algunes preguntes. El que més em provoca sorpresa és que quasi tothom em pregunta si sóc un “amo professional” o “cobro per sessions”. Per descomptat que hi ha gent professional (com Amos poca gent, un número gairebé residual) que cobren per això però el que em sorprèn realment és que la gent creu que per tenir un blog o escriure relats sobre BDSM sóc algú que viu d’això. Volguts meus… no sigueu ingenus. És tan impossible viure del BDSM com viure d’allò que escrius en Internet. Les aficions també existeixen… ho sabíeu? Hi ha en Internet milers de planes sobre qualsevol tema, des de col·leccionistes de trens a senyores que fan quadrets de gats amb punt de creu. Però ningú es pregunta si són professionals. Per què? És fàcil… el col·leccionisme de trens o el punt de creu és conegut i forma part fins i tot de la cultura popular. El BDSM (encara) no.

Anuncis

Deixa un comentari

