Quina edat?

CapturaQuina edat és la millor per començar al BDSM? Jo, que sóc qui fa la pregunta, tampoc tinc la resposta. Potser perquè la pregunta està mal plantejada. No hi ha una edat (exacta) per començar en res (excepte en la jubilació). Hi ha gent que només fer 18 anys (o menys) senten curiositat pel BDSM però es qüestionen si són massa joves perquè imaginen el BDSM com la cocaïna o l’heroïna, un vici impossible d’abandonar. També hi ha persones que esperen i esperen… i tornen a esperar. I després, només fer els quaranta o els cinquanta anys, reuneixen el valor suficient i s’endinsen en aquest món per adonar-se que era allò que realment volien i descobreixen que han perdut anys en la cerca dels motius. En realitat no hi ha edat per començar al BDSM de la mateixa manera que no hi ha edat adequada per aprendre a cuinar o a muntar amb bicicleta. Però si esteu interessats… no deixeu passar el temps. La vida, en contra del que sembla, és massa curta.

2 thoughts on “Quina edat?

  1. akane 6 Agost 2015 / 21:22

    Acabo de trobar el blog per casualitat i ja m’he llegit la majoria de les entrades, escrius d’una manera que enganxa i que es fa molt amena.
    Aquest article m’ha fet pensar força, jo tinc 19 anys i desde els 14 que tinc moltisima curiositat per aquest món però mai he tingut els anims per endinsar-me del tot. Llegiré mes sobre el tema perquè estic casi segura que es el que realment vull.
    Segueix escribin aixi de bé!

    M'agrada

    • amobarcelona2 7 Agost 2015 / 0:16

      Gràcies Akane, ets molt amable. Allò que vols segurament ja ho saps (desde fa molt). Endinsar-se es només reunir el valor necesari. Res més. Continuaré escrivint així de bé si puc!!! Gracies i arrisca’t… val la pena.

      amobarcelona@outlook.es

      M'agrada

Deixa un comentari

