Fetish

PU-Leather-Sex-Fetish-Bondage-Set-7Pcs-Bondage-Kit-Roleplay-Whip-Rope-Blindfolder-Wrist-Cuffs-NeckHi ha una persona que em diu sempre “vos sos un amo de pacotilla, un boludo” (argentina, és clar). Ho diu perquè a casa meva no tinc res relacionat amb el BDSM. No tinc cuiro ni aparells. De fet l’únic fuet que tinc esta penjat a la cuina i és de Casa Tarradellas.

El motiu pel qual mai m’ha agradat la parafernàlia BDSM és ben senzill: em fa riure. Tinc dues mans i la ferreteria esta plena de cordes, pinces i espelmes. No necessito més.

No ets menys amo per no ésser consumidor de tot el fetish BDSM… ni més amo per utilitzar mil estris caríssims comprats a Amsterdam.

Anuncis

Deixa un comentari

