Amar o dominar

Captura
Hi ha una persona que assegura que no puc tenir una relació sentimental amb una dona que no sigui submisa perquè diu que em mancaria alguna cosa a la vida. Assegura això perquè diu que ser amo forma part de la meva personalitat i a més diu que com sóc home… puc jugar a dues, tres o quatre bandes sense cap problema. No hi estic d’acord. És veritat que dominar forma part de la meva manera de ser però això no significa que si deixo de dominar deixo de ser jo. I quan ames, ames tu, siguis amo o no ho siguis, també sóc home, és veritat, això és un fet inqüestionable però el fet de ser home no vol dir que em comporti com el (suposat) gruix d’homes. Sóc home i sóc amo però no sóc un home ni un amo habitual. És clar que puc tenir una parella que em faci aparcar per sempre la meva necessitat de ser amo. Pobre de mi si no fos així…

Deixa un comentari

