Majoria silenciosa

Captura

Em sorprèn la quantitat de persones que cada dia rere dia visiten aquest modest blog. Les estadístiques asseguren que són moltes i no tinc per què dubtar d’uns gràfics amb què uns senyors que saben molt, fan. Quan vaig començar aquest blog no tenia intenció d’aconseguir un gran nombre de lectors, només volia donar un punt de vista diferent -en català- del BDSM. Les meves pròpies reflexions en un paper -virtual- per exorcitzar una part de la meva personalitat. Però resulta que hi ha gent (molta) a la qual els agrada llegir allò que escric. Us ho agraeixo, sincerament. El que em sorprèn, a més del fet que vingueu cada dia a llegir-me, és que mai poseu un comentari. Imagino que ningú vol veure el seu nom (o nick) a un blog que parla de BDSM (encara que un breu comentari). Encara que sigueu una majoria silenciosa us agraeixo que vingueu a llegir-me.

Anuncis

Deixa un comentari

