Anonimat (Anonimato)

Captura

Tinc el meu perfil a xarxes socials (Tinder, Facebook, Fetlife, aquest blog, todorelatos, etc.) on mai poso la meva foto. Ningú sap qui sóc. Quan algunes persones contacten amb mi, la primera cosa que em pregunten és “qui ets?”. La resposta és que sóc un amo, els hi informo de moltes coses, però no els envio la meva foto. I llavors segueixen preguntant “Però qui ets?”. Fins que no va passar un temps no vaig comprendre que allò que aquestes persones estaven preguntant realment era: “Et conec? Em coneixes?”. És a dir, el meu anonimat els produeix inseguretat per si de cas ens coneixem en la vida “real”. Quin problema hi ha si ens coneixem? Jo no diré que tu ets submisa en primer lloc perquè no et jutjo però en segon lloc perquè no vull que anunciïs què sóc amo.

Simplement no poso la meva foto perquè no vull que gent que no entenc, jutgi.


(Traducción al castellano) Tengo mi perfil en varias redes sociales (Tinder, Facebook, Fetlife, este blog, todorelatos, etc.) donde nunca pongo mi foto. Nadie sabe quien soy. Cuando algunas personas contactan conmigo, lo primero que me preguntan es “¿Quién eres?” La respuesta es que soy un amo, les informo de muchas cosas, pero no les envío mi foto. Entonces siguen preguntando “¿Pero quién eres?” Hasta que no pasaron los días no entendí que lo que esas personas estaban preguntando realmente era: “¿Te conozco? ¿Me conoces?”. Es decir, mi anonimato les produce la inseguridad de que podamos conocernos en la vida “real”. ¿Qué problema habría si nos conociésemos? Yo no diré que tu eres sumisa, en primer lugar porque no te juzgo, en segundo lugar porque no quiero que anuncies que soy amo.

Simplemente no pongo mi foto porque no quiero que la gente que no entienda, juzgue.

Anuncis

Deixa un comentari

