Gais i lesbianes

índiceSempre que parlo de BDSM ho faig en clau heterosexual doncs és allò que visc, allò que veig i allò que (en certa manera) forma part de la meva educació. No diré ara allò tan absurd de “tinc un amic gai” o “tinc una amiga lesbiana” i fer veure que per a mi tot és la mateixa cosa. És clar que tot no és la mateixa cosa: tot es igual de normal però no es igual. Al món BDSM també existeixen combinacions de gèneres que passen per tot punt possible (més o menys, no conec d’una lesbiana dominant a un gai) però existeixen certes diferències. Per exemple, desconec el motiu però quan dominant i dominat son del mateix sexe, la parafernàlia visual s’accentua, tot és més exagerat des del meu punt de vista. No jutjo, m’encanta veure un home dominant a un altre home davant un fotimer d’homes perquè tot i que jo mai ho faria, ho entenc com una expressió de llibertat absoluta. Potser el problema és que sempre que he vist dominació entre gais o lesbianes, ho he vist en un context “teatral”. Però existeix també el BDSM al LGBT i és d’allò més normal i sa, com a qualsevol altra combinació de gèneres. Les persones som persones i adoptem rols, els gèneres o els gustos sexuals són només això. Com deia el famós vampir transsexual Frank N Furter a la pel·lícula “The Rocky Horror Picture Show”: no jutgeu mai un llibre per la seva portada.

Deixa un comentari

