Posa una boja a la teva vida

Capturaa
Tinc una boja a la meva vida. Una d’aquelles persones que no entén que NO és NO doncs el seu malaltís cap interpreta com SI e intenta tornar a tenir allò que mai va tenir (ni mereix). La pobra boja és una submisa, o com a mínim això creu ella. Mai l’he dominada (ni ho faré). No m’interessa la gent com ella. Però la boja continua intentant-ho. El darrer intent ja ha estat amb mentida rere mentida, no m’ha dit qui era i m’ha fet perdre el temps intentant ajudar-la com si fos una persona diferent de qui és. Aquesta ja és la gota que ha vessat el got doncs ha estat una mentida darrere un altre i no ha confessat fins que l’he enxampada. La pobra necessita un psicòleg urgentment qui li ensenyi que NO és NO i que ha d’assumir que és NO encara que el seu infantil cervell interpreti SI. Però aquest text no va sobre la gent boja, va sobre l’assetjament. M’he sentit assetjat per aquesta persona doncs no és la primera vegada que li he dit que no i tot i seguir ara ho fa amb mentides. Com em puc defensar d’una persona com aquesta? La primera cosa que faré si torna a contactar amb es que aniré a la comissaria més propera dels Mossos d’Esquadra i posaré una denúncia per assetjament. Si dieu NO i qui sigui ho interpreta com un SI i a més de continuar molestant-vos, utilitza mentides per continuar molestant-vos… denuncieu-lo. Això ja no és un joc. Això no és una petita falta de respecte. Això és assetjament que surt d’un desequilibri. No deixeu que algú es fiqui a la vostra vida sense que vosaltres ho permeteu. NO és NO i no hi ha cap excusa per convertir-ho en un SI, encara menys utilitzant mentides. Denuncieu.

Deixa un comentari

