Experiències reals (5): La dona del bar

6803223.4ddef22b.640
Aquesta experiència, tot i que sembla molt senzilla, no ho és. Una dona em va escriure i em va dir que em volia conèixer a un bar, un lloc ple de gent a on ella no pogués controlar res ni tampoc deixar-se anar (estar en públic ens fa ésser menys valents). Li vaig dir a la dona com havia de vestir (extrema) i també que no havia de portar roba interior. Em va preguntar que passava si algú s’adonava. No vaig contestar doncs allò que la dona no sabia era que el fet que algú es donés compte que no anava amb roba interior era precisament allò que donava valor (morbo/excitació) als seus actes. La dona va acudir a la seva cita vestida amb un vestidet curt de cotó i sense roba interior. Ho va passar malament mentre tothom la mirava. Després vàrem xerrar mentre preníem una copa. Que importa com va acabar tot allò? La cosa important es que la dona es va sentir observada, es va sentir un objecte, una icona del masclisme més ranci. I això la va escalfar com si estigués a sobre d’un foc ben viu. El resum de tot això és ben simple: busqueu el morbo al lloc més inesperat perquè el morbo ens fa sentir vius. Ens fa sentir que la vida te un sentit més enllà d’allò quotidià.

Deixa un comentari

