Experiències reals (4): La parella

Captura
Aquesta experiència va ésser realment interessant perquè incloïa a més d’una persona, en concret a una parella. Em va escriure ell (el marit) perquè havia llegit textos meus i volia que l’ajudes a sotmetre a la seva dona. Encara que no exactament això. Allò que volia és que utilitzes a la seva dona com amo mentre ell estava mirant tot des d’una cadira, lligat i sense poder fer res. Evidentment, per fer això has de confiar molt a la persona que li donés aquest poder. Imagineu que esteu lligats a una cadira i algú utilitza a la vostra parella davant vostre. Pot ésser realment complicat. No jutgeu, és allò que ells volien i jo era l’instrument per portar a terme la seva fantasia. Per què jo? Suposo que arran dels meus textos ells pensaven que jo era de confiança o que sabia allò que em feia. De tota manera ens vam trobar tots tres a un restaurant per xerrar del tema. Eren una parella absolutament normal, al voltant els quaranta anys, no tenien cap problema en fer allò i no ho veien com res dolent sinó com un pas mes al seu camí de descobriment d’allò que més els excitava. Vam pactar els límits i vam decidir que el divendres següent a la nit ho faríem. Quan va arribar el moment, al entrar a casa d’ells, ella em va rebre vestida normal i em va acompanyar a una habitació a on el seu marit, completament nu, estava lligat a una cadira amb un gag-ball a la boca que l’impedia parlar. Vam començar i vaig tenir una sessió realment dura amb la dona que es va comportar com una autentica submisa davant el seu home qui de vegades intentava cridar o deslligar-se sense aconseguir-ho. Des del primer minut, l’home va tenir una erecció que no va decaure fins que vam acabar. Evidentment, allò l’excitava, no se si el fet d’estar lligat i indefens o el fet que algú uses a la seva parella com ho feia jo. No vam tornar a veure’ns, és evident que ells només volien aquella experiència com quelcom puntual. Ara com ara encara no se si em vaig trobar còmode usant a aquella submisa. Era una excel·lent submisa però em sentia incòmode amb aquell home mirant. De tota manera, no m’empanadeixo. Tot a la vida és una experiència de la qual aprenem, sobretot si no és del tot satisfactòria.

Anuncis

Deixa un comentari

