Experiències reals (2): Masturbar-se davant un desconegut

Captura
Aquesta és una de les experiències reals (i diferents a allò habitual) més recents que he tingut. Vaig conèixer a una noia per internet (quina novetat…) i vam quedar que aniria a casa d’ella per veure-la masturbar-se al sofà, ella estaria amb els ulls embenats tota l’estona (ni tan sols em veuria en entrar al seu pis). Quan vaig arribar, rere la porta, m’esperava amb un vestit negre i els ulls embenats. La vaig acompanyar al menjador, ella va seure al sofà i jo a una cadira enfront seu. Li va costar decidir-se a masturbar-se però finalment es va treure la faldilla i, amb els ulls encara embenats, va començar a tocar-se mentre jo parlava. Va ésser una experiència  més curiosa que intensa. Després es va treure la bena i vam xerrar una estona. Era una dona curiosa però no era una submisa realment. Vaig proposar-li de tenir una sessió però em va donar a entendre que, una vegada m’havia vist i havíem xerrat tranquil·lament, jo no era la persona que ella volia per tenir una experiència així. Confondre sexe amb BDSM és totalment normal, fins i tot lícit per aquelles persones que pensen que el BDSM és un pas més al seu món de sexe insatisfet. D’allò que no s’adonen és que la seva insatisfacció neix de la seva superficialitat per buscar l’aparença i no l’experiència. No l’he tornat a veure, tampoc la tornaria a veure tot i que ella m’ho demanés (mai ho farà). Hem d’escollir quin tipus de persones volem al nostre voltant per segons quines coses i potser jo no era l’amo que necessitava, però sens dubte, ella no era la persona que necessita un amo. Podeu pensar que parlo des de la frustració del rebutjat. Si penseu això esteu ben equivocats. No em preocupa que em rebutgin, jo he rebutjat a molta gent. Allò que em preocupa és equivocar-me i donar-li aptituds a qui no les té. Perquè aquest si és que és un error meu. Bon vent i barca nova!

Anuncis

Deixa un comentari

