Experiències reals (1): La llum apagada

Captura
Una vegada vaig tenir una experiència propera al BDSM amb una dona a la qual no vaig veure el rostre. Bé, de fet sí que li vaig veure però això va succeir dies després de l’experiència. Ens vàrem trobar per Internet (quina novetat) i em va proposar que anés a casa d’ella a tenir una experiència propera al BDSM, vam deixar clar unes normes que no trencaríem. La primera és que tot el pis (d’ella) estaria a la penombra. La segona era que mai encendríem la llum, com a mínim no a aquella trobada. Després vàrem pactar alguns límits molt senzills i finalment vaig anar a trobar-me amb ella. La porta del pis estava mig oberta i ella m’esperava nua a la porta. Vaig veure el seu cos a la penombra, llavors em va agafar de la mà i vam anar a una habitació a on només veiem ombres. Vam tenir la nostra sessió, no massa dura però tampoc tova. El no veure res era excitant però també perillós. De tota manera l’experiència va esser força interessant i ella es va revelar com una bona submisa. El següent pas era que ens trobaríem uns dies després a un bar ple de gent i jo hi hauria d’endevinar qui era ella (o ella endevinar qui era jo). Quan vaig entrar al bar la vaig reconèixer rapidament tot i que el local estava ple de gent. A ella li va passar la cosa mateixa. I la cosa més curiosa de tot això és que, cara a cara, la cosa no resultava tan excitant com arran d’haver estat a les fosques. No és que no ens agradéssim físicament, no era això… era només que tot el morbo i l’excitació de la foscor havien desaparegut i, a més, havíem fet tantes coses plegats a la sessió que la curiositat estava satisfeta. No la vaig tornar a veure mai més i no entenc això com un fracàs. Tot el contrari. Va ésser una de les experiències més emocionants que he tingut a la meva vida d’amo.

Anuncis

Deixa un comentari

