Zoofília

CapturaEls principis que tota pràctica BDSM ha de tenir sempre en compte és “segur, sa i consensuat”. D’acord, sembla lògic. Però que passa amb la zoofília? Doncs no passa res perquè la zoofília no és una pràctica de BDSM. O jo no la considero com a tal doncs un animal no consensua que tinguis sexe amb ell, no ho fa de manera voluntària. A més, des del meu punt de vista, el BDSM és un exercici intel·lectual i siguem seriosos… un animal pot tenir moltes coses però capacitat lògica i intel·lectual no les té. Actua per instint animal i no ho fa de manera voluntària (doncs no té la capacitat de dir “no em sento còmode fent això”). La resposta és ben senzilla, si em pregunteu si la zoofília em sembla aberrant, us contestaré que jo no jutjo a les persones. Però si em pregunteu que opino de la zoofília al BDSM ús diré que no tinc cap opinió perquè la zoofília no és BDSM. Feu allò que voleu a les vostres vides però penseu sempre en allò de “segur, sa i CONSENSUAT”. I fins aquí el meu text sobre la zoofília, no tinc res més a dir.

Deixa un comentari

