Centenars de preguntes i totes equivocades

CapturaQuan t’enfrontes per primera vegada a una cosa, sempre tens dubtes que es basen en allò que coneixes (no en allò que desconeixes). Intentaré explicar-me perquè pitjor que com he començat no es pot començar un text: els dubtes neixen del coneixement, no del desconeixement. És a dir, diàriament em trobo amb persones que volen ésser submises o amos que em fan preguntes d’allò més idiotes i no és perquè ells siguin idiotes (potser alguns ho son) sinó perquè el seu desconeixement absolut del BDSM fa que imaginin i s’equivoquin constantment a les preguntes. M’explicaré millor: una persona em pregunta que opino de la zoofília com si el BDSM tingués alguna cosa a veure amb la zoofília. És clar que tinc una postura (contraria) amb la zoofília però no se perquè he de contestar com amo una pregunta que esta basada en un error conceptual. És com quan una submisa et diu “m’has de posar si vols ésser el meu amo” com si el BDSM fos sexe i només sexe i com si a sobre la meva condició d’amo fos només ésser atractiu. La gent confon BDSM amb sexe, confon BDSM amb pràctiques extremes, confon BDSM amb amor i confon BDSM amb qualsevol cosa que no té res a veure amb el BDSM. El problema no és que et preguntin pel BDSM sinó que construeixen una pregunta al voltat d’una confusió i pretenen que els desmuntin els seus arguments. Si voleu saber, pregunteu només, jo quan no se quelcom em limito a preguntar, no argumento perquè em diguin si tinc raó o no. A què sembla senzill? Doncs no… centenars de preguntes i totes equivocades.

Anuncis

Deixa un comentari

