No estic d’acord

CapturaNo estic d’acord amb coses que llegeixo. Sembla normal. De la mateixa manera vosaltres, lectors, podeu no estar d’acord amb coses que escric jo. Sembla normal. I ara que fem? Intentem apropar postures per tenir una visió única del BDSM? Doncs no. Mai. Al BDSM no hi ha una veritat absoluta., Aquest bloc és el resultat de la meva veritat respecte al BDSM però no és l’única veritat que existeix. Algunes persones m’escriuen dient… “Això és realment així com dius?”. La resposta sempre és la mateixa: doncs si i no. És realment com jo ho veig però possiblement la realitat no és única. Cada amo, cada submisa, tenim una visió diferent de la mateixa cosa. Tot i que jo puc tenir més experiència que molta gent que em llegeix, penseu que allò que escric no és l’única veritat. Aquest bloc són les meves reflexions sobre la meva manera de veure el BDSM, Res més. Si no hi esteu d’acord amb mi, em semblarà perfecte.

Deixa un comentari

