Límits

CapturaQuins són els nostres límits? De vegades ni ho sabem. És cosa semblant a entrar a un restaurant i rebutjar coses de la carta només perquè desconeixem el tast. Sóc conscient que no m’agraden les ostres tot i que mai les he tastades. Aquest és un límit força clar. Però també hi ha plats al menú que no se si m’agradaran però no estic disposat a provar la primera vegada que arribo al restaurant doncs no és un restaurant barato, els preus són cars i no m’ho puc permetre. Així doncs, si allò que menjo m’agrada, potser tornaré un altre dia a tastar allò que mai he tastat. Els límits són precisament això.

Quins són els vostres límits? Jo us ho diré… el vostre únic límit és la vostra por.

També heu de saber que no hi ha pitjor límit que el prejudici (i aquest és un límit que la gent que comença al BDSM acostuma a patir)

Anuncis

Deixa un comentari

