Segones oportunitats

CapturaNo crec en les segones oportunitats a la vida “real”, menys encara al món del BDSM… i encara menys en les terceres o les quartes. Pot ser que, com a amo, a alguna persona li hagi donat una segona oportunitat i em penedeixo perquè vaig perdre el meu temps (i l’altra persona va perdre el seu). La vida és massa curta per perdre-la provant fins que encertem, a més, l’experiència m’ha demostrat que les segones oportunitats no funcionen al BDSM. Però no és aquest el motiu pel qual mai dono segones oportunitats. El meu motiu és per allò que em diuen “justícia divina”. Crec que les nostres decisions no poden quedar impunes, si decidim alguna cosa i ens equivoquem hem d’assumir les conseqüències. Les segones oportunitats són com viure amb un permanent salvavides pegat a l’esquena: és igual que t’equivoquis perquè sempre podràs tornar a intentar-ho… no? Doncs no, al món del BDSM no. Al meu món, tampoc. No hi ha segones oportunitats, ni terceres… ni quartes.

Anuncis

Deixa un comentari

