Xarxes socials i BDSM

No acostumo a escriure sobre xarxes socials i BDSM per diversos motius, el primer és perquè no m’agrada que una reflexió sembli una promoció. En segon lloc perquè no m’agraden aquest tipus de pàgines. Però he reflexionat i m’he adonat que de vegades escric sobre coses que no practico com a simple reflexió, així que…

FETLIFE: No la coneixia a fons aixi que he decidit donar-me d’alta a aquesta plana com AMObarcelona i esperar a veure què és, si realment serveix d’alguna cosa o com nassos funciona. La primera cosa que sorprèn és que el procés d’alta sigui tant estranyament complexa de la mateixa manera que sorprèn que sigui una pàgina gratuïta. Una vegada dins, la interfície és lletja, amb els típics colors negres i vermells de qui creu que el BDSM encara es viu en vells i humits calabossos. No puc dir molt més, m’he donat d’alta, he manat alguna que una altra invitació a ser amic de gent de la meva localitat i poc més. Com una sort d’enlletgit Facebook del BDSM.

FACEBOOK: Fa molt que tinc un perfil que es diu Amo Barcelona aixi que de Facebook si que puc parlar una mica mes encara que no se si el millor lloc per trobar gent a qui li agradi el BDSM (o la D/s). A mi em sembla un lloc interessant per molts motius. El primer és perquè és una eina a la qual estem acostumats i en segon lloc perquè es senzilla y directa. A l’apartat d’inconvenients he de dir que Facebook no és una eina designada per aquest tipus de contactes ni tampoc afavoreix que posem certes fotos o textos doncs Facebook pateix d’aquesta falsa moralitat nord-americana tan radical que fins i tot censuren fotos d’una dona donant el pit al seu fill.

XATS DEL IRC.HISPANO: Fugiu dels xats del irc.hispano com si de la pesta bubònica es tractes. Hi han més sortits fent-se passar per amo per centímetre quadrat que a un carnaval temàtic de “50 sombreas de Grey”. No és un problema del canal, és un problema de qualsevol canal de xat. Els xats mes famosos (i mes perillosos) sobre BDSM son #mazmorra i #sumisas

TWITTER: Twitter per trobar gent que tingui gustos de BDSM? És tan possible trobar gent a twitter com una agulla a un paller o com escriure quelcom intel·ligent en només 14 caràcters.

TINDER: Tinder és una aplicació per smartphones o tablets que utilitza la conta de Facebook per crear un perfil i cercar persones properes a nosaltres (a traves del GPS). No és una aplicació per trobar usuaris BDSM però curiosament és el lloc a on més he xerrat amb submises després de connectar-ho al meu perfil d’amo de Facebook. L’avantatge de Tinder és que només pots contactar amb gent que t’agrada i a la qual agrades amb la qual cosa si algú contacta amb mi al Tinder tenint el perfil d’amo que tinc és que sap a on es fica. L’inconvenient és que no es poden fer recerques i que trobar allò que cerquem (sigui allò que sigui) és realment difícil.

TODORELATOS: Web de relats eròtics on podeu trobar relats sobre dominació i escriure als seus autors. El meu perfil en aquesta web és Amo Barcelona

Segurament hi han moltes més xarxes però aquestes són les que jo conec…

Deixa un comentari

