Els locals de BDSM

Locals a on es practica el BDSM hi ha molts i variats, evidentment que no s’anuncien a la premsa ni a televisió i costa reconèixer-los quan vas pel carrer. Però hi son. La pregunta és… anar o no anar? Això és una resposta sempre personal (que no ha d’estar influenciada per cap amo). El fet d’anar a un local BDSM implica sortir de la privacitat i exposar públicament (encara que en petit grup) allò que som o sentim. Si no esteu preparats per compartir la vostra experiència, no aneu. Però si us sentiu una rara avis i us costa parlar amb els amics del tema, plantegeu-vos no només anar a locals de BDSM a mirar o a practicar sinó també aneu a xerrar amb gent com vosaltres, com jo. No som cap rara avis tot i que ens amaguem.

Als locals de BDSM podeu practicar amb el vostre amo tan de manera pública com privada, hi trobareu masmorres i estris per practicar, podreu xerrar i compartir. Sembla agradable… no? Doncs per a mi no. Personalment no m’agrada compartir les meves pràctiques amb ningú que no sigui la meva submisa. No m’atreu mirar ni que em mirin i el fet que no m’agrada compartir una sessió fa que un local de BDSM no m’atregui tant. És clar que m’agrada compartir la meva visió del BDSM, si no… no escriuria a aquí. Però no necessito anar a un local de BDSM a parlar d’això.

Informeu-vos dels locals i si us atreu, aneu, descobriu, pregunteu. No us quedeu res dintre.

De la mateixa manera, si no us interessa, no aneu ni permeteu que ningú us forci a anar (ni tan sols el vostre Amo).

Locals BDSM (enllaços)

Clandestino

Club Rosas 5

Fetish Café (Domina Zara Club)

Anuncis

Deixa un comentari

