Mentir

Sin título

He patit malentesos amb persones pel simple fet de ser home, ser amo o estar a la xarxa. Suposo que hi ha dones que s’han trobat homes o amos mentiders a la xarxa (al final un amo és un home… no?) però no m’agrada que em vegi obligat a donar mes explicacions (que les òbvies) sobre la meva persona nomes pel fet d’haver nascut home.

A la vida hi ha dos tipus de persones, les que desconfien per definició i les que confien sempre. Diuen que cal desconfiar de qui sempre confia. Llavors, el contrari és que la gent que desconfia són més confiables. Doncs quin món m’espera…

Entenc a les persones que desconfien, sobretot si són dones i viuen a aquesta selva que és la xarxa virtual. Però començo a estar més que fart de pagar les culpes dels altres. O pitjor encara, que desconfiïn del mi només per home.

Hauria de començar a donar veritables motius perquè desconfiïn del meu, ja que desconfien, almenys tot serà infinitament més divertit.

Anuncis

Deixa un comentari

