Fer fotos o filmar

the-master-movie-banner

Heu d’acceptar que durant les sessions us facin fotos o us filmin? La resposta és única: si no voleu, no. La nostra privacitat és més important encara que la nostra voluntat d’ésser amos o submises. A mi m’agrada jugar amb el fet visual i mentre no tinc a la meva submisa amb mi a les sessions, li puc demanar fotos per provocar-la o comprovar que ha obeït una ordre meva (per exemple, com va vestida). No necessito filmar ni fer fotos a una submisa a les sessions perquè em sembla tan ridícul com és aquesta gent que als concerts estan gravant a qui actua i no gaudint del concert. Jo vull gaudir de la sessió al moment. No filmo, no fotografio. Però de vegades sí que demano fotografies fora de les sessions si la submisa no posa inconvenient. Que he de fer vosaltres? És ben senzill, feu allò que faríeu en qualsevol altre acte íntim com és l’acte sexual. Que ningú us forci a fer-vos fotos o ésser filmats. Forçar això no té res a veure amb el BDSM.

Anuncis

Deixa un comentari

