Preparats per fracassar

Grammar-error-banner

Ahir a la tarda vaig tenir una conversa amb una dona (submisa). Heu de saber que no és la meva submisa però la conversa no deixava de ser interessant tot i que ella no estava agenollada als meus peus. Sóc una persona, a més d’un amo, i també m’agrada xerrar i conèixer. Sobretot perquè ella es dona, a més de submisa. No etiqueto a les dones per si són submises o no, tampoc per si són meves o no. De fet em costa molt etiquetar a algú, no sóc tan llest i l’experiència em demostra que sempre que etiqueto, ho faig abans de temps i sempre m’equivoco. M’agrada xerrar i conèixer, quasi mes que dominar. Sóc curiós de mena, molt curiós. Tot i això, em costa fer preguntes, quasi sempre dono respostes.

La conversa que va succeir no és la part important en aquest text. El fet realment important succeeix quan una persona t’agrada i no tens clar si vols o no tenir alguna mena de relació (BDSM o no) amb ella. He de reconèixer que ella era diferent d’allò que jo imaginava i això potser causa dubte però la curiositat continua. Hi han dubtes que et frenen, aquest no es un d’ells, per a mi no. No és mala cosa el dubtar, sobretot perquè un dubte no sempre és una negació. Optimisme, en efecte.

A sobre nostre sempre planeja l’ombra del fracàs, pensem que ho sabem tot i no estem preparats perquè un imprevist fracàs ens recordi que ens hem equivocat. És per això que massa vegades optem per no fer les coses, quan en realitat allò que fem és negar-nos les coses. S’aprèn més del fracàs que de l’èxit. Totalment d’acord. Encara que deixi un regust amarg als llavis. Jo estic preparat per fracassar. Per aprender.

Anuncis

Deixa un comentari

