Atracció física (2)

ca7JtAs

M’ha d’agradar físicament el meu amo o la meva submisa? Ahir vaig formular aquesta pregunta d’altre mena. Si m’ho pregunteu d’aquesta manera la primera resposta és “si” però tots sabem que les primeres preguntes es contesten quasi sempre sense pensar, com una resposta primigènia que surt del nostre cervell Neandertal d’apropar-nos a la persona més formosa perquè creiem que serà la persona més adient per continuar l’espècie humana.

A banda de l’explicació del perquè sempre mirem la persona que ens sembla atractiva, hem de pensar si realment l’atractiu és el fet primordial. Després coneixem a la persona i potser no semblarà tan atractiva quan obri la boca i comenci a xerrar.

Si em paro a pensar quan algú em pregunta si m’ha d’agradar la meva submisa, la meva resposta final seria “no necessàriament”.

M’explico: no podria ésser amo d’una dona que em causes rebuig físic, mai. Però també amb l’esdevenir dels anys he après que en el BDSM el físic és secundari si el comparem amb la intel·ligència o l’actitud o l’experiència. M’estimo abans una submisa que el seu físic no m’atregui però vulgui aprendre-ho tot de manera oberta i sana que una submisa preciosa que no sap ni com actuar a una sessió o no vol provar res. L’interior s’imposa sobre l’exterior. Al BDSM quasi sempre.

Però ja sabem que cadascú veu el BDSM a la seva manera. Aquesta és la meva.

Postdata: La resposta és NO (no sóc el de la foto que acompanya a aquest post).


(Traducción al castellano) ¿Me ha de gustar físicamente mi amo o mi sumisa? Ayer formulé la misma pregunta pero de otra forma. Si alguien me lo pregunta de esta manera tan simple la respuesta será “si” pero todos sabemos que las primeras respuestas siempre se dan sin pensar, una respuesta primigenia que sale de nuestro cerebro de Neandertal que nos obliga a acercarnos a la persona más hermosa porque inconscientemente creemos que es la persona más indicada para perpetuar la raza humana.

Aparte de la explicación del porque siempre tendemos a mirar a la persona que nos parece más atractiva, hemos de plantearnos si el atractivo es realmente el hecho primordial. Después conoceremos a la persona e incluso puede que no parezca tan atractiva en cuanto abra la boca y comienza a hablar.

Si me paro a pensar cuando alguien me pregunta si me ha de gustar físicamente mi sumisa, mi respuesta final sería “no necesariamente”.

Intentaré explicarme: no podría ser amo de una mujer que me causase un obvio rechazo físico. Pero con el paso de los años he aprendido que en el BDSM, el físico es algo secundario en comparación con la inteligencia, la actitud o la experiencia. Escojo antes a una sumisa que no me atraiga especialmente en el apartado físico pero que quiera aprender todo de manera sana y abierta a una sumisa preciosa que no sabe cómo actuar ni quiere probar nada. El interior se impone sobre el exterior. En el BDSM, casi siempre.

Pero ya sabemos que cada persona ve el BDSM a su manera. Esta es mi manera de verlo.

Postdata: Y la respuesta es NO (no soy el de la foto que acompaña este texto)

Anuncis

Deixa un comentari

