Atracció física (1)

bellaylabestia4616

Puc ésser amo d’una submisa que físicament no m’atreu? Puc ésser submisa d’un amo amb qui no sento una atracció o no m’agrada especialment? Hi ha dues respostes. La primera resposta és que això és quelcom personal, si penseu que submissió és principalment una pràctica sexual, doncs potser sí. No és la meva manera de pensar. La segona resposta alhora un altre pregunta… voleu un amo expert que no us agradi especialment o un amo inexpert que us atragui molt? Ja se quina és la vostra resposta. Vull un amo (o submisa) expert i que sigui atractiu. D’acord, accepto aquesta resposta. Llavors el meu consell l’ajornaré per un altre dia perquè jo vull un Ferrari Testarossa però condueixo un Twingo, així que sortiré a buscar el Ferrari, si em permeteu. Això si, condueixo i vaig a tot arreu. Ja se que em direu ara: que no és difícil trobar un bon amo que us atragui i que per això mai us conformareu amb menys. D’acord, és la vostra decisió. Jugar a un bon equip de futbol no és tan difícil però abans t’has hagut de deixar els genolls a camps de terra a equips de tercera. Penseu que exagero? D’acord, busqueu un ideal de relació, és la vostra decisió. Jo continuaré amb els peus a terra. Per a cada argument que tingueu vosaltres jo tinc el contrari i potser millor. És qüestió només de decidir com vols començar a caminar.


(Traducción al castellano) ¿Puedo ser amo de una sumisa que no me atrae físicamente? ¿Puedo ser sumisa de un amo por quien no siento atracción física o no me gusta de una manera especial? Hay dos respuestas a esto (igual que dos preguntas). La primera respuesta es que hablamos de algo personal, si pensáis que el BDSM (o el D/s) es una práctica principalmente sexual, entonces puede que sí que estas preguntas sean definitorias. Aunque no es mi manera de pensar. La segunda respuesta es otra pregunta… ¿Queréis un amo experto por el que no os guste especialmente o un amo inexperto que os atraiga mucho físicamente? Ya sé cual es vuestra respuesta: quiero un amo (o una sumisa) experto/a que sea atractivo/a. De acuerdo, acepto la respuesta pero entonces debo dejar este consejo para otro día porque yo quiero un Ferrari Testarossa pero conduzco un Twingo así que saldré a buscar el Ferrari, si me lo permitís. Eso sí, cuando conduzco mi Twingo llego a todos lados. Ya sé lo que me vas a decir a continuación: que no es difícil encontrar un amo que os atraiga y que por ello nunca os vais a conformar con menos. De acuerdo, es vuestra decisión. Jugar en un equipo de futbol de primera división no es tan difícil pero antes debéis haberos dejado las rodillas en campos de tierra de categoría regional. ¿Pensáis que exagero? De acuerdo, buscad un ideal de relación, es vuestra decisión. Yo continuaré con los pies en tierra. Para cada argumento que tengáis yo tendré uno contrario (e incluso puede que mejor). Es solo cuestión de decidir cómo quieres comenzar a caminar.

Anuncis

Deixa un comentari

