Setmana Santa

cristo_650

Que significa la Setmana Santa per a una persona com jo? Potser penseu que un Amo o qualsevol aficionat al BDSM som persones amorals i allunyades de qualsevol religió. Això que fem és vist com a pecat per l’església. Però que importa? Jo no em sento com un pecador. Tampoc com un penitent. M’és ben igual allò que la resta pensa de mi així que m’importa ben poc allò que la resta pensa sobre ells mateixos. La religió? Només m’agrada de la religió que han fet de les fuetades o les crucificacions quelcom que pertany a la cultura popular. Que faré jo a Setmana Santa? Allò que la resta de les setmanes faig: comportar-me com allò que sóc. No hi ha cap diferència.

Si voleu experimentar el sofriment que va experimentar el fill de Déu ja sabeu a on sóc.

Anuncis

Deixa un comentari

