Per què no?

índicePer què començar un blog de BDSM en català. Potser la resposta més adequada és: per què no? La completa llibertat com amo de fer allò que més desitjo em porta a obrir també aquest blog. Per què no?

Sóc amo des de fa 28 anys (a data de quan estic escrivint això) i encara em resta massa per aprendre. Aprendre de mi, de la resta, de qualsevol. Qui pensi que tot ho sap està condemnat al fracàs a qualsevol ordre de la vida.

Escriure a aquest blog m’ajudarà a posar en ordre allò que penso i si a més, ajuda a algú, millor. No és un blog de BDSM per ajudar a d’altres, tampoc pretenc reivindicar el BDSM català (cosa que em semblaria ridícula). Només vull escriure i deixar que les coses flueixin per si mateixes.

Benvinguts.

Respecteu i sereu respectats.

Anuncis

Deixa un comentari

